We zijn toegewijd aan het opbouwen van nauwe relaties met aannemers, zowel op als buiten de bouwplaats. Daarom waarderen we deze mogelijkheden om met onze eindgebruikers te communiceren. Bovendien weten we dat veel aannemers in de VS Mexicaans of Mexicaans-Amerikaans zijn, en we zijn trots om samen te werken met Golden Boy om dit legendarische gevecht te sponsoren, het harde werk van Mexicaanse en Latijns-Amerikaanse aannemers in het hele land te erkennen en het historische tweehonderdjarige evenement te vieren.

Hector Vallejo, multiculturele marketingmanager, DeWalt

Om de tweehonderdste verjaardag van de onafhankelijkheid van Mexico te herdenken en opwinding te genereren in de aanloop naar het gevecht, zal DeWalt van 23 augustus tot 17 september meer dan 300 promotie-evenementen organiseren in The Home Depot-winkels in geselecteerde markten. Negentien van de 300 evenementen zullen speciale optredens bevatten van Golden Boy-jagers; alle evenementen bieden deelnemers echter de kans om de nieuwste DeWalt-producten te testen, speciale gereedschapskortingen te ontvangen en deel te nemen aan de DeWalt Ultimate VIP Experience Sweepstakes, die eindigt op 10 september. Bovendien ontvangen deelnemers die meer dan DeWalt-producten kopen een DEWALT Pay-Per-View-voucher waarmee ze in aanmerking komen voor een vergoeding voor de kosten om het gevecht te bekijken.

Als onderdeel van de Ultimate VIP Experience Sweepstakes zal DeWalt prijzen overdragen aan verschillende winnaars. DeWalt geeft 10 winnaars van de tweede plaats een DCD760KL Compact Lithium Ion Drill Kit en vijf winnaars van de eerste plaats een DCK265L Compact Lithium Ion Combo Kit. De winnaar van de hoofdprijs ontvangt een volledig betaalde reis om 200: Vier en Domineer Mosley vs. Mora bij te wonen. VIP-toegang tot weekendevenementen, waaronder persconferenties en wegingen. Meet and greets, pre- en post-fight parties, gesigneerde items en meet & greets. Vliegtickets, hotelreserveringen, maaltijden en tickets voor het gevecht zijn inbegrepen in de hoofdprijs.

Er is geen aankoop nodig om deel te nemen aan de prijsvragen of deze te winnen. Meer informatie over de Ultimate VIP Experience Sweepstakes, inclusief de officiële regels en voorschriften, is beschikbaar op:

HBO Pay-Per-View is een gedeponeerd handelsmerk van Home Box Office, Inc. en wordt alleen gebruikt voor beschrijvende doeleinden. Homer TLC, Inc. gedeponeerd handelsmerk The Home Depot.