Chevy Stapt Af Van Brandstofzuinigheid Met Nieuwste SUV's

General Motors Speelt In Op De Eisen Van De Klant Door De Ruimte In Tahoe En In De Voorsteden Te Vergroten

De volgende generatie GM SUV’s komt eraan en de nieuwe line-up is groter en slechter dan ooit. De 2022 Chevrolet Tahoe en Suburban, die gepland staan voor medio 2020, wegen beide meer dan de vorige modellen en verlengen ook hun totale lengte. GM’s reactie op feedback van klanten is om meer binnenruimte te bieden.

Mensen wilden meer vermogen om gezinnen en hun vracht te vervoeren, dus dat was de basis die ons besluitvormingsproces bepaalde.

– Dwight Schoenefeld, hoofdontwikkelingsingenieur van GM

Samenvatting van 10 seconden

  • 2021 Tahoe krijgt 18 cm meer laadruimte dan de derde rij, dat is 67% meer.
  • 2021 Suburban wint 3 cm aan laadruimte en 5% achter de derde rij
  • Beide SUV’s kunnen schakelen tussen transmissies met 6 en 10 versnellingen
  • Start-stop-technologie standaard in beide modellen
  • Beenruimte achter vergroot in beide modellen
  • De officiële brandstofefficiëntiecijfers moeten nog worden bepaald.

Dus Hoe Groot Is Het?

De Chevy Tahoe 2022 is bijna 18 cm langer geworden dan het vorige model tot 536 cm. De 2022 Chevy Tahoe, die 574 cm lang was, zal een inch winnen.

Ingenieurs waren in staat om de laadruimte van de Tahoe achter de derde rij met 67% te vergroten tot 25,5 kubieke voet. De laadruimte in de buitenwijken achter de achterbank nam toe tot 41 kubieke voet, wat een toename van 5% is.

Beide nieuwe modellen vergroten ook de beenruimte voor de stoelen op de derde rij, waardoor ze ook geschikt zijn voor volwassenen.

De nieuwe Tahoe- en Suburban-modellen worden geleverd met nieuwe functiesets, waaronder standaard automatisch remmen en een aanraakscherm van 25 cm. Nieuwe luchtvering, met optionele magnetische rijregeling, zal het rijgedrag verbeteren.

Deze verbeteringen kunnen ook het totale gewicht van het voertuig tot 91 kg verhogen.

Brandstofefficiëntie

Fueleconomy.gov meldt dat de 2022 Chevy Tahoe, 5,3 l, 8-cilinder, automatische 6-versnellingsbak, een koele 15 MPG krijgt in de stad en 22 MPG op de snelweg.

Hoe zullen de nieuwe modellen deze cijfers verbeteren?

Stapsgewijs, zegt Schoenefeld. Hoewel de door de overheid gecertificeerde kilometerstand nog niet is vrijgegeven, zullen alle versies van de nieuwe voertuigen automatische transmissies met 10 versnellingen hebben, een verbetering ten opzichte van de huidige versnellingsbakken met 6 versnellingen. GM biedt drie opties voor kopers: een 355 pk 5.3L V8, een 420 pk 6.2L V8 en een 277 pk3 L V6 dieselmotor.

De nieuwe modellen zijn voorzien van start-stop-technologie. Dit schakelt de motor uit wanneer het rood licht bereikt en schakelt ze weer in wanneer u het pedaal indrukt. Om gas te besparen, kunnen motoren op slechts 2 cilinders draaien.

Dit Kitten Heeft Klauwen

Sommige mensen stonden sceptisch tegenover de beslissing om een zwaarder en groter model te verhuizen. Directeur van de Safe Climate Campaign in Washington, Dan Becker, beweert dat GM miljarden advertenties heeft uitgegeven om kopers ertoe te brengen grotere, duurdere vrachtwagens te kopen.

GM beweert dat ze alleen voldoen aan de vraag van de consument naar enorme voertuigen. De meeste mensen gebruiken hun pick-ups of SUV’s echter niet om koffie van Starbucks naar huis te halen.

– Dan Becker, campagne voor veilig klimaat

Wat ironisch is aan die verklaring, is het aantal Pro’s dat hout lijkt op te pikken in hun BMW- en Lexus-sedans in de sectie Contractor Parking van Home Depot.

GM beloofde 20 volledig elektrische voertuigen tegen 2023. De nieuwe SUV-lijn laat echter zien dat ze zich nog steeds inzetten om ons voertuigen te brengen die aan de eisen van de volgende Starbucks-koffierun kunnen voldoen.